dilluns, 10 de novembre del 2008

Diari 09/11/09

El día 09 de novembre del 2009, m'aixeco a les nou i mitja i vaig a rentar-me la cara i les dents i em dutxo,després vaig a mirar una estona de televisió fins a les once,i vaig a comprarar les coses para dinar,quan acabo de dinar vaig a casa de meu cosi,i estudiem les coses de mecànic, per que vulem ser mecànics.A la una vaig al meu bar ha trabajar fins a les cinc i mitja,després vaig a casa descansar una mica fins a les set,quan acabo de descansar vaig a estudiar una mica de el tema de mecànica fins a les vuit.A les vuit i mitja jo amb la meva familia anem al restaurant,sopem el arròs tres delicies,sopa de taurò i altres coses bones.
Quan acabem de sopar anem a pasejar un poc i tornem a casa.Quan tornem a casa ya són dotze i mitja i tinc molta son,vaig a rentar-me les dents, i observo una mica de televisió fins a la una de la matinada, més tard vaig a dormir.